Haetaan Edilex-toimittajaa

Työpaikkailmoitus

Edita Publishing Oy on monialakustantaja, joka tunnetaan laadukkaista oppimateriaaleista, lakitietopalveluista, työelämän, juridiikan ja terveysalan ammattikirjoista sekä kustantamisen ja viestinnän palveluista. Edita Publishing Oy on osa Pohjoismaiden johtavaa viestintäkonsernia Nordic Morningia, jonka palveluksessa työskentelee noin 800 viestinnän ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Ukrainassa ja Intiassa.

Haemme palvelukseemme sähköisten oikeudellisten palveluiden toimitukseen

EDILEX-TOIMITTAJAA

Edilex on Suomen laajin sähköinen oikeudellinen tietopalvelu, johon sisältyy mm. ajantasainen lainsäädäntö, oikeuskäytäntö, päivittäinen Lakikanava-seurantapalvelu sekä tuhansia artikkeleita ja muita julkaisuja käsittävä Lakikirjasto.

Sähköisten juridisten palveluiden toimituksessa päivitetään mm. säädösaineistot ja oikeustapaukset verkkopalveluihin, laaditaan uutisia, tuotetaan ja toimitetaan juridisia asiantuntijatekstejä sekä kehitetään palveluiden sisältöjä ja toimintoja vastaamaan uusia asiakastarpeita. Nyt rekrytoitavan toimittajan pääasiallinen vastuualue on säädöstoimittaminen sekä juridisten viitetietokantojen ylläpito.

Edellytämme hakijalta

• oikeustieteellistä korkeakoulututkintoa tai tehtävään soveltuvaa työkokemusta sekä muuta korkeakoulututkintoa, johon sisältyy oikeustieteen opintoja
  • oikeusinformatiikan osaamista
  • hyviä tietoteknisiä taitoja
  • vankkaa suomen kielen osaamista, hyvä ruotsin kielen taito on eduksi
  • tarkkuutta ja huolellisuutta
  • kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn
  • yhteistyökykyä.

Arvostamme kokemusta tuote- ja palvelukehityksestä, sähköisestä julkaisemisesta sekä tietokantojen ylläpidosta.

Tarjoamme itsenäisen ja vastuullisen työn, jossa voi kehittyä monipuoliseksi tietopalveluosaajaksi ja juridisen sisällön tuottajaksi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Edilexin päätoimittaja Päivi Indola sähköpostilla paivi.indola@edita.fi tai puh. 040 860 2874.

Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen tähän tehtävään viimeistään 14.4.2014 osoitteessa www.nordicmorning.fi/ura/avoin-hakemus.html.